Algemeen
Heb je een vraag of klacht over DrankDozijn of jouw online bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaand formulier, stuur een e-mail naar info@drankdozijn.nl of bel op +31 (0)85 111 0606.
De klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 16:00. Wij zullen jouw vraag of klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Je kan op werkdagen van ons binnen 24 uur een antwoord verwachten. Je kan ook een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel via de volgende link: degeschillencommissie.nl.
Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Omdat wij streven naar volledige tevredenheid van onze service, zullen wij jouw aanvraag binnen 5 werkdagen proberen op te lossen. Wil je ons complimenteren of heb je een suggestie? Laat het ons weten, wij stellen jouw reactie zeer op prijs.
DrankDozijn beschikt over een drank- en horecavergunning voor een slijtersbedrijf ingevolge artikel 3 van de Drank- en Horecawet.
Gegevens
Naam ondernemer: |
DrankDozijn.nl BV |
Handelend onder de naam/namen: |
DrankDozijn.nl |
Kantooradres: |
Kombuisweg 12, 1041 AW Amsterdam |
Telefoonnummer: |
+31 (0)85 111 0606 |
Bereikbaarheid: |
Vanaf maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 16:00 uur |
E-mailadres: |
info@drankdozijn.nl |
IBAN-nummer: |
NL85RABO0130927864 |
BIC: |
RABONL2U |
KvK-nummer: |
52551148 |
Btw-identificatienummer: |
NL850495519B01 |